جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

آزمایش های قبل بارداری در منزل (قبل و حین بارداری)

آزمایش قبل بارداری، برای اطمینان یافتن از سلامت کامل جسمی مادر هنگام بارداری انجام می شود. در واقع با انجام آزمایشات قبل بارداری مانند تست ژنتیک، سلامت رحم و … مادر با آگاهی کامل وارد فرآیند فرزندآوری می شود؛ که در کاهش نگرانی او در مورد احتمالاتی مانند انتقال بیماری یا اختلال ژنتیکی، نقص مادرزادی و سقط جنین بسیار کمک کننده است. توصیه «حال» این است که اگر قصد باردار شدن دارید، به خصوص بعد از ۳۰ سالگی، آزمایش های قبل بارداری و حین بارداری را حتما انجام دهید.

ثبت درخواست

مزایای آزمایش های قبل بارداری

وقتی یک زوج قصد بچه‌دار شدن دارند، لازم است که قبل از بارداری، آزمایش‌های مختلفی از جمله آزمایش‌های ژنتیکی، هورمونی، عفونی، اندازه‌گیری ویتامین‌ها و غیره را انجام دهند؛.
انجام همۀ این آزمایش‌ها نیازمند آن است که زوج وقت زیادی را صرف کنند و به صورت مکرر به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها رفت‌‎وآمد کنند. این کار برای زوج‌های امروز که معمولا پرمشغله هستند دشوار است؛ ضمن آنکه محیط آزمایشگاه‌ها آلوده است و احتمال بیماری افراد را بالا می‌برد.
بنابراین درخواست انجام آزمایش‌های قبل از بارداری در منزل علاوه بر آنکه به راحتی و آسایش زوج‌ها کمک می‌کند و موجب صرفه‌جویی در وقتشان می‌شود، سلامت آن‌ها را هم تضمین می‌کند. پیشنهاد ما به شما آن است که مجموعۀ آزمایش‌های مورد نیاز در مراحل پیش از بارداری را از اپلیکیشن «حال» سفارش دهید.

نیاز به انجام آزمایش دارید؟

نوع آزمایش خود را انتخاب نمایید

انتخاب شهر

خدمات نمایش داده شده فقط در شهر انتخاب شده ارائه میشوند

بررسی عملکرد و سلامت تخمدان در زنان(آزمایشگاه آبتین)

2,005,000تومان

انتخاب
توضیحات
پاسخ دهی 168 ساعت

تست سلامت رحم به روش جدید(آزمایشگاه آبتین)

318,000تومان

انتخاب
توضیحات
پاسخ دهی 120 ساعت

تست سلامت رحم به روش قدیمی(آزمایشگاه آبتین)

150,000تومان

انتخاب
توضیحات
پاسخ دهی 120 ساعت

چکاپ قبل از بارداری زنان(آزمایشگاه آرتا)

2,366,500تومان

انتخاب
توضیحات
پاسخ دهی 168 ساعت

تست غربالگری جنین دابل مارکر (مرحله اول)(آزمایشگاه آبتین)

527,000تومان

انتخاب
توضیحات
پاسخ دهی 72 ساعت

تست غربالگری جنین کواد مارکر (مرحله دوم)(آزمایشگاه آبتین)

1,452,000تومان

انتخاب
توضیحات
پاسخ دهی 72 ساعت

چکاپ قبل از بارداری زنان(آزمایشگاه توانا)

2,249,000تومان

انتخاب
توضیحات
پاسخ دهی 192 ساعت

بیمه های تحت پوشش

بیمه سامان

بیمه دانا

بیمه سینا

بیمه تعاون

بیمه ایران

بیمه بازنشستگان

بیمه طلایی فرهنگیان

بیمه آتیه سازان حافظ

بیمه کمک رسان SOS

سوالات متداول

نکاتی که باید قبل از آزمایش های پیش از بارداری بدانید!

زمایشات قبل بارداری باید به‌طور دقیق انجام شوند، زیرا نتیجه این آزمایشات می‌تواند بر زندگی شما و نوزادتان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. بنابراین مهم است که آزمایش های قبل بارداری در آزمایشگاه مطمئنی انجام شود. همچنین لازم است تمام موارد ضروری در مورد شما تست و آزمایش شوند.
به همین منظور باید با یک متخصص زنان و زایمان، یک پزشک متخصص در زمینه بیماری خاصی که دارید و یک پزشک ماما مشورت کنید. در این‌ صورت می‌توانید مطمئن باشید که چیزی را از قلم نینداخته‌اید.
برای انجام هرکدام از انواع آزمایش قبل بارداری، با پزشک خود صحبت کنید تا از رعایت موارد ضروری اطمینان حاصل کنید. برخی از تست ها باید در زمان خاصی از تخمک گذاری یا بارداری انجام شوند. همچنین برای برخی از آزمایشات قبل بارداری لازم است که در زمان خاصی از روز یا به‌طور ناشتا مراجعه کنید.