جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

تست کرونا در منزل

تست کرونا در منزل «حال»، یکی از سریع‌ترین تست‌های کرونا در منزل و محل کار است. شما می‌توانید تست PCR، تست پی سی آر VIP و تست آنتی بادی را با بهترین قیمت انجام دهید و منتظر جواب فوری آزمایش کرونا (بین 10 تا 24 ساعت) باشید. آزمایش کرونا در منزل در کشورهای ترکیه، امارات متحده عربی و شهرهای تهران، کرج، شیراز، مشهد، قم و اصفهان توسط تیم «حال» انجام می‌شود. تست کرونا در منزل با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد و نمونه‌گیری از انتهای حلق و بزاق یا انتهای بینی و به وسیله‌ سواپ پنبه‌ای انجام خواهد شد.

ثبت درخواست

انجام تست کرونا در منزل

«حال» با ارائه خدمات تست کرونا در خانه به شما این امکان را می‌دهد تا بدون خارج شدن از خانه یا محل کار و بدون مراجعه به آزمایشگاه، بیمارستان یا کلینیک‌ها، تست کرونا بدهید. امکان ثبت درخواست تست کرونا در منزل برای انواع تست‌های PCR، آنتی بادی، تست VIP PCR، تست کرونای فوری (رپید تست) و سنجش ایمنی‌زایی واکسن به صورت عمومی و اختصاصی با مناسب‌ترین قیمت از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن حال و همچنین بخش سلامت اپلیکیشن «آپ»امکان‌پذیر است.

توجه داشته باشید که برای تشخیص آنتی بادی، می‌توانید آزمایش کرونا در منزل را انجام دهید اما این تست نشان نمی‌دهد که در حال حاضر ویروس کرونا دارید یا نه زیرا آنتی بادی ممکن است 1 تا 3 هفته بعد از ویروس کرونا در بدن ایجاد شود.

آمادگی برای انجام تست کرونا در منزل

برای انجام تست کرونا در منزل نیازی نیست که حتما ناشتا باشید، اما بهتر است برای کسب نتیجه بهتر، قبل از نمونه‎‌‌گیری، آدامس نجوید و یا سیگار نکشید و همچنین یک ساعت قبل از انجام تست کرونا در منزل از نوشیدن مایعاتی مانند آب، چای و قهوه خودداری کنید.

البته بهتر است قبل از انجام تست کرونا در منزل از دهانشویه یا نخ دندان استفاده نکنید.برای اینکه ذرات غذا و دیگر ناخالصی‎‌ها در ترشحات حلق از بین برود می‌توانید یک ساعت قبل از انجام تست فوری کرونا در منزل آب را در دهانتان غرغره کنید.

نیاز به انجام آزمایش دارید؟

نوع آزمایش خود را انتخاب نمایید

انتخاب شهر

خدمات نمایش داده شده فقط در شهر انتخاب شده ارائه میشوند

تست PCR-Covid(آزمایشگاه آبتین)

350,000تومان

انتخاب
توضیحات
پاسخ دهی 24 ساعت

تست PCR VIP+فاکتورPDF

380,000تومان

انتخاب
توضیحات
پاسخ دهی 10 ساعت

تست PCR(آزمایشگاه توانا)

499,000تومان

انتخاب
توضیحات
پاسخ دهی 24 ساعت

تست PCR پروازی (آزمایشگاه توانا)

549,000تومان

انتخاب
توضیحات
پاسخ دهی 24 ساعت

بیمه های تحت پوشش

بیمه سامان

بیمه دانا

بیمه سینا

بیمه تعاون

بیمه ایران

بیمه بازنشستگان

بیمه طلایی فرهنگیان

بیمه آتیه سازان حافظ

بیمه کمک رسان SOS

سوالات متداول

انواع تست کرونا در منزل

تست PCR در منزل

این تست به شما می‌گوید که آیا به ویروس کووید ۱۹ مبتلا هستید یا خیر. PCR همان تستی است که در صورت ارجاع شما توسط پزشک، بر اساس علائم و عوامل دیگر برای تشخیص قطعی کووید ۱۹ انجام خواهد شد.