جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

چند دلیل برای استفاده از مشاوره روانشناسی

مشاوره-روانشناسی
تاریخ بروزرسانی : ۲۵ بهمن

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

مشاوره روانشناسی موضوعی نیست که بسیاری از مردم بتوانند براحتی در مورد آن صحبت کنند، یا حتی ممکن است از رفتن نزد روانشناس ترس داشته باشند. باید تلاش شود تا مراقبت از سلامت روان امری عادی باشد. مدیریت بحران یا بیماری های روانی تنها بخشی از روان درمانی است. باید بپذیریم گاهی اوقات ما نیاز به کمک روانشناسی برای تبدیل شدن به بهترین نسخه از خودمان و زندگی شادتر داریم.اگر تاکنون سعی نکردید با یک مشاور متخصص روانشناسی کار کنید، ممکن است متوجه شوید که این کار برای شما مفید است. در اینجا چهار دلیل برای اینکه شما حداقل یک بار باید یک مشاوره را امتحان کنید.

درباره نشانه های نیاز به مشاوره روانشناسی این مطلب را بخوانید

مشاوره بی طرف
اگر قبلا با دوستان یا خانواده خود صحبت کرده اید و در مورد مشکلات زندگی خود از آنها مشاوره گرفته اید، این عالی است ، اما ممکن است بهترین توصیه ها را به شما ندهند. برای اطمینان از اینکه آیا می توانید اعتماد کنید به آنچه یک فرد در مورد یک وضعیت به شما می گوید، با یک درمانگر صحبت کنید که از لحاظ احساسی دربیرون آن وضعیت است. آنها به شما کمک می کنند تصویر بزرگتری را مشاهده کنید و تصمیم بگیرید که چگونه از آنجا به طور استراتژیک حرکت کنید.
کشف مسائل پنهان
گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که روی همه مسائلی که باید برروی آنها کار کنید ، آگاه هستید. اما اگر اینطور نباشد چه؟ یک درمانگر می تواند به تشخیص مسائل اساسی شما که ممکن است ناشناخته باشند کمک کند، مثلا اختلال اضطراب عمومی که اغلب مردم متوجه آن نمی شوند. ممکن است بتوانید با این مسائل دشوار زندگی کنید، در حالی که می توانید زندگی خود را با تلاش برای درمان بهبود بخشید.
کشف-مسایل-پنهان
رشد فردی
صحبت کردن با فردی که برای کمک به افراد در شرایط دشوار آموزش دیده است، می تواند در سایر زمینه های زندگی نیزبه شما کمک کند. از آنجایی که درمان به معنای خوب کردن تمام جنبه های زندگی است، درمانگران به مراجعان مهارتهایی برای برقراری ارتباط موثر، مدیریت احساسات، حل مشکلات و تجزیه و تحلیل سناریوهای پیچیده آموزش می دهند. این مهارت ها در نهایت به شما کمک می کند تا به عنوان یک فرد رشد کنید و به اهداف حرفه ای و شخصی خود دست یابید.
آرامش خاطر
حتی اگر فکر میکنید که هیچ مسئله ای در زندگی ، شما را آزرده نمی کند، صحبت کردن با یک مشاور حرفه ای می تواند شما را برای رویارویی با مسائل استرس زای احتمالی در آینده آماده سازد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه آرامش درونی خود را در طول زمانی که استرس شما را فرا گرفته است حفظ کنید. مشاوره همچنین می تواند مهارت های شما را برای کمک به دوستان تان در زمان هایی که با چالش های دشوار مواجهه می شوند افزایش دهد.دفعه بعد که شنیدید فردی شروع به مشاوره کرده است، او را تحسین کنید و تشویق کنید تا روند درمان خود را آغاز کند. در مورد شروع برخی از جلسات مشاوره در مورد خودتان نیز فکر کنید. شما ممکن است ندانید چیزهایی را که می توانید در مسیر تبدیل شدن به یک فرد بهتر بایستی یاد بگیرید.

 

تیم کارشناسی سامانه روان شناس انلاین می‌تواند شما را با یک کلیک به مشاور وصل کند. ما در «حال» باور داریم حق هر کسی‌ست که امکان مشاوره‌ی امن، راحت و با قیمت مناسب را داشته باشد.
اگر شما هم می‌خواهید از شر فکرهای آزاردهنده و مشکلات فکری راحت شوید، همین الان اپلیکیشن موبایل را نصب کنید. یا از نسخه‌ی وب آن استفاده کنید و به یکی از مشاوران آنلاین «مشورت»‌ وصل شوید.
تصویر خدمات اقساطی

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

hesam blukat

5 سال پیش

تجربه شخصی خودم در گرفتن مشاوره از ادم های نادرست و غیر تخصصی منجر به خراب شدن زندگی مشترک یکی از دوستانم شد. با اینکه مشکلشون اصلا اونقدر ها هم بزرگ نبود
پاسخ دهید
0

مدیریت

4 سال پیش

بله دوست من این موضوع خیلی ناراحت کننده است. با مشاوره آنلاین می توانیم راحت تر و سریع تر به روانشناس خانواده متصل شویم و از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم. از همراهی شما ممنونیم.
پاسخ دهید
0

mohamd haniif

5 سال پیش

man aslan ba moshavere movafeq naboodam b dalil inke fek mikardam khodam betoonam moshkelate shakhsi khodamo,khodam bar taraf konam ama in matn toonest ta hade khoobi nazaramo avaz kone va rooykarde mano be kol b moshavere gereftan avaz kone
پاسخ دهید
0

مدیریت

4 سال پیش

دوست عزیز از اینکه موجب ارتقای آگاهی و تغییر نگرش در شما بوده ایم، بسیار خوشحالیم. از همراهی شما متشکریم.
پاسخ دهید
0

جستجو

جدیدترین مقالات