جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

درمان آنلاين; راهی برای رسيدن به اهداف

مشاوره-آنلاین
تاریخ بروزرسانی : ۰۱ تیر

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

فردی با مشکلاتی که داشت دست و پنجه نرم می کرد. او سر میز شام با والدین نامزدش کلماتی غیر مودبانه بر زبان می آورد و یا از خط قرمز عبور می کرد و در وسط یک جلسه به رئیس خود توهین می کرد، او به طور مداوم به دردسر می افتاد. برای پیشرفت در حرفه خود و حفظ یک رابطه سالم، او نیاز به تغییر داشت. در نهایت تصمیم گرفت برای خود هدفی قرار دهد: کنترل آنچه که از دهان اش خارج میشود.این استراتژی ناکام ماند.

او متوجه شد که هدف اش مبهم بوده است و هیچ کس جهت کمک به او برای رسیدن به آن وجود نداشت. به نظر نمی رسد که نامزد و همکارانش او را با این رفتارش تحمل کنند. به کمک یک فرد بی طرف نیاز داشت اما مطمئن نبود که بتواند چنین فردی را پیدا کند.یکی از بزرگترین مزایای درمان با یک مشاور حرفه ای این است که با شما برای کمک به تعیین اهداف واقع بینانه و قابل اندازه گیری کارمی کند. یک درمانگر مراجعانش را جهت پیشرفت در نیل به اهداف بازخواست می کند و آنها را تحریک می کند تا آنها اهدافشان را با جدیت دنبال کنند.

در طول جلسات درمان سنتی ، مشاوران معمولا مواردی را در مورد اهداف مراجعان خود یادداشت می کنند هر بار که مشتری پیشرفت می کند یا به یک هدف مشخص می رسد ، درمانگر فایل خود را به روز می کند.چون تنها درمانگر می تواند این مستندات را ببیند، مراجع دسترسی برای بازبینی دستاوردها و کاستی هایش را ندارد. حتی زمانی که اهداف خود را به یاد می آورند، جزئیات خیلی ملموس نیستند. پس از چند جلسه هفتگی، صفحات یادداشت ها در مورد اهداف مهم، اغلب در بحث هایی در مورد احساسات جدید و تغییرات در زندگی نادیده گرفته می شود .درمان مبتنی بر روش آنلاین فضایی را فراهم می کند که هر دو مراجع و درمانگر می توانند به راحتی و کارآمدتر سلامت روان و اهداف زندگی را دنبال کنند. مثلا اپلیکیشن مشورت یک اتاق چت امن ارائه می دهد که مراجعان و متخصصین بهداشت روان می توانند یادداشت ها را به اشتراک بگذارند. یادآوری یک هدف به یک فرد ساده است . کاربران می توانند به جای انتظار برای جلسات هفتگی ، در هر زمانی که تمایل دارند با مشاور خود مشاوره کنند. آنها حتی می توانند از مشاور خود درخواست کنند جهت یادآوری اهداف پراهمیت متنی را برایشان بفرستد .هنگامی که یک مشاور دراپلیکیشن حال با یک مراجع که مشکلات اضطرابی دارد کار می کند، ابزارهایی که اپلیکیشن مشورت برای برقراری ارتباط فراهم کرده به وی کمک می کند تا با الگوهای فکری منفی که این وضعیت را حاد تر می کند ، مبارزه کند.مشاور با استفاده از متد آنلاین قادراست روند فکری فرد که منجر به اضطراب می شود را درعمل به وی نشان دهد. بدون متد آنلاین مدت زمان بیشتری طول می کشد تا مشاور بتواند منشاء افکار اختلالی فرد را کشف کند و پروسه درمان را آغاز کند.مراجع در نهایت با استفاده ازشناسایی منشاء تفکرات اضطربی خود ، با باورهای منفی مبارزه و تلاش برای جایگزینی آنها با افکار مثبت و منطقی استفاده می کند. این تاکتیک به او اجازه می دهد تا به هدف خود برای کاهش موارد اضطراب دست پیدا کند.اگر شما اختلال یا مشکل خاص در زندگی دارید، درمانی آنلاین را در نظر بگیرید.

 

تیم کارشناسی سامانه مشاور آنلاین «حال» می‌تواند شما را با یک کلیک به مشاور وصل کند. ما در «حال» باور داریم حق هر کسی‌ست که امکان مشاوره‌ی امن، راحت و با قیمت مناسب را داشته باشد.
اگر شما هم می‌خواهید از شر فکرهای آزاردهنده و مشکلات فکری راحت شوید، همین الان اپلیکیشن موبایل را نصب کنید. یا از نسخه‌ی وب آن استفاده کنید و به یکی از مشاوران آنلاین «مشورت»‌ وصل شوید.

تصویر خدمات اقساطی

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

hesam blukat

5 سال پیش

اینکه حتی داخل خونه خودم یا محل کارم بشینم و به راحتی با مشاورم صحبت کنم نیازی بود که خیلی وقته دنبالش بودم چون اصلا وقت ندارم .
پاسخ دهید
0

مدیریت

4 سال پیش

بله با مشاوره آنلاین می توانیم کم هزینه تر و راحت تر، از راهنمایی های مشاورمان استفاده کنیم. از همراهی شما متشکریم.
پاسخ دهید
0

شقايق ميرجاني

5 سال پیش

به نظرم اینکه بتونیم هرجایی در هر مکانی که حتی ممکنه به مشاور خودمون دسترسی نداشته باشیم به صورت انلاین از یک مشاور استفاده کنیم خیلی عالیه من خیلی دنبال این امکان بودم مرسی از شما
پاسخ دهید
0

مدیریت

4 سال پیش

حالی عزیز، رضایت شما موجب خوشحالی ماست. به جهت بهبود خدماتمان، پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما هستیم. از حسن توجه شما متشکریم.
پاسخ دهید
0

جستجو

جدیدترین مقالات